stallet

svullnaden har gått ner så det blev att åka till stallet. fast jag har bara en lins i och det är ju lite jobbigt. hoppning var det idag och jag red storhäst för första gången på typ ett halvår. men det gick bra. vi var bara 5 stycken så man hade ju hoppats på att få hoppa mycket idag, men så blev det ju inte. flera hästar vägrade och ryttare blev avkastade. så hoppade bara 4-5 gr. lite surt. men vad ska man göra.
imorron tror jag får bli min lilla pluggis-dag. har lite som jag måste ha gjort nu på lovet och jag tror att imorron är bästa dagen för att göra det. har ingen lust att sitta på söndag och klaga över att jag inte har gjort det tidigare. för så blir det om jag inte gör det imorron.
nu ska jag upp i duschen och sen blir det desperate housewives. kanske läser lite i till isola med. än så är den ganska bra, har inte så höga förväntnigar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0