1991 - 2008

lång men ganska rolig onsdag. går till halv 4 och sista lektionen är biologi. och vi har två lektioner i so. inte speciellt kul. men iaf så håller vi på med grupparbete i so:n och jag fick reda på det idag eftersom jag var sjuk i måndags. och det ska vara klart imorron tror jag. känner verkligen att jag kommer hinna. och det är inget som jag kan göra hemma heller. så får stressa lite på lektionen imorron. och jag kom på nu att jag måste skriva klart mitt tal. opepp.

imorron slipper jag sista lektionen för att åka och kolla socker-/järnhalten i mitt blod. (aj.) hade ju normalt blodtryck så nu ska vi kolla om det kan vara något annat. om det här också är normalt så vet jag inte vad vi ska hitta på. ska kanske försöka få mer rutiner.















och kent ska släppa en samlingsbox med 10 skivor och 26 bonus spår från 1991 - 2008. låten "håll ditt huvud högt" är med live från E-tuna konserten som jag var på. + en 96-sidig bok. kostar 400:- på cdon. värt!
funderar på att beställa lite nya skivor, men det beror på hur mycket som blir över av mina pengar. fruktar att det inte blir så mycket över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0