.

jag har träningsvärk. det är ett bevis på att jag är sjukt otränad. och det ska vi förhoppningsvis ändra på. stallet idag och jag fick äntligen ha lyckta. och självklart rider vi ut. men allt gick bra och lyckta gick jätte fint. den hästen och jag passar verkligen bra ihop. allt bara stämmer. låter kanske lite konstigt, men så är det.

och jag känner mej ganska stressad i allmänhet. har mycket läxor, jag hoppas verkligen inte att det kommer vara så här hela året. för då vet jag seriöst inte om jag kommer orka.
och stressen minskar ju inte av att jag är så slö på mornarna så att vi nästan alltid får springa den sista biten. och i morse gick jag faktiskt upp tidigare än vad jag brukar, men det hjälpte inte ändå. måste ändra på det här nu. kan ju inte hålla på så i tre år till. det funkar ju inte. men jag har varit duktig och lagt mej tidigt så jag får sova minst 8 timmar per natt. framgång. 


Kommentarer
Postat av: nattis

härligt bellis! men det är bra att du sover i dina 8 timmar!:D

2008-09-03 @ 19:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0