.

mycket dator och endel film. hitta nemo och the departed blev det. mycket bra filmer.
har fortfarande ont i foten, provade ibumetin-gel men det gjorde lika ont iallafall. vi får hoppas att det blir bättre över natten för jag orkar inte gå med lindad fot längre.
imorron har jag studiedag. känns mycket bra. har dock ingenaning om vad jag ska hitta på. förhoppningsvis bilr det en tur till stan och så skulle det va roligt om jag kunde få lite insperation till att gå ut på fotorunda. vill ha lite nya bilder. lite höst-bilder.
grejjat endel med bloggen idag med, förstår mej inte på alla dessa olika koder eller vad man ska kalla det. men det funka tillslut.

sleeping time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0