.

har gjort klart svenskan nu, tog kanske 10 minuter eftersom jag utgick från min debattartikel och jag ändrade bara en sak. slappt.
pappa kom hem från jobbet med massvis med svamp och han hade bara tagit hälften av allt som hade plockats. lukar höst och förhoppningsvis kanske det blir en svamp-macka innan jag lägger mej. mums.

har lite ont i armen, eller precis där nålen gick in vid blodprovet. blev ju typ som ett litet blåmärke. så det går väl över. 
och jag är helt såld på Anna Ternheim igen. kan bara inte sluta lyssna på hennes hel fantastiska låtar. 
 





Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: tackar, mm känns lite tråkigt men det behövdes ju och som du säger, det växer faktiskt ut :) lite ljus i mörkret iaf ^^

2008-09-26 @ 18:46:57
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0