framgång

har pluggat klart för dagen och det kännt väldigt bra. jag som aldrig brukar plugga har gjort matte idag. satt i kanske en timme, lyssnade på håkan. kan inte plugga utan musik. kan inte koncentrera mej då. har kommit på det nu, och det kanske är en anledning till att det alltid går så så dåligt när jag försöker plugga. eller så är det för att jag helt enkelt aldrig har någon lust, och det brukar ju alltid lösa sig ändå. men jag får inte tänka så längre, ska försöka sattsa mer i år. behöver få lite mer studievana innan gymnasiet, för jag kan inte plugga. och jag kan inte planera.  



men kan slappa resten av kvällen nu, ska lägga mej tidigt ikväll. och jag kanske läser lite i flyga drake. har inte läst ut den än. skandal.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0