höst

som sagt, mamma och jag åkte in till stan efter skolan. solade - äntligen. solade inte så länge, bara 6 minuter. men det är väl bra om man börjar lite lugnt. dock ser jag ingen större skillnad, men det kanske det inte blir av 6 minuter.
härligt väder ute så jag passade på att fota lite. träden håller ju på att byta färg så jag vill ha några höstbilder. men blev inget som är värt att lägga ut.
stallet ikväll - hoppnig står på programmet. pepp. när jag kommer hem måste jag plugga matte inför provet imorron. men jag känner mej ganska förberädd redan. brukar ju gå bra. men måste hålla mina betyg i år, känns som om jag kommer sänka mej i vissa ämnen. får helt enkel försöka prestera lite bättre.

nu måste jag gå och byta om till ridkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0