kommunism och liberalism

nu har jag äntligen pluggat klart. blev som jag misstänkte. satt och pluggade på söndagskvällen som valigt. vänar alltid så länge som möjligt innan jag gör något tråkigt. men nu är det klart iallafall.
 har städat undervångingen idag, tar ganska lång tid att bara plocka iording allt. och sen dammsuga med. somnade i några timmar sen och efter det blev det plugging. har grejjat med det här as länge nu så vi hoppas att david blir nöjd. har skrivit om kommunsim och liberalism. kunde säkert ha utvecklat det mer - men nu är det som det är och jag hade inte orkat sitta mer även om jag hade hur mycket tid som helst.
nu ska jag upp och sova. mitt huvud protesterar. godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0