mitt nya liv

måndagar är värdelösa. långa och inga roliga lektioner.
iaf ensam hemma ett tag och det känns ganska skönt att få vara själv efter en lång måndag. några glas o´boy och ett par timmar framför tv gör susen. sen släpade kusinen med mej ut på en joggingrunda (hör och häpna). har inte joggat på hur länge som helst, så ni kan ju gissa hur det gick. men nu ska jag verkligen försöka komma igång.  och jag måste även komma igång med mitt pluggande. resten av kvällen kommer troligen gå åt till plugg eftersom jag är så duktik och skjuter upp allt till sista kvällen.

och nu känns det som om hösten är på gång. luften är tjockare och jag såg till och med lite gula löv på träden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0