myshelg

blev ganska många, sammanlagt 14 stycken. roligt att träffa alla, det är alltid lika härligt. mycket prat och endel bus som kanske inte var lika uppskattat. åt taccogratäng - sjukt gott, men otroligt fettigt. och jag sprang inte igår som jag sa att jag skulle göra. känner mej inte så pepp på "mitt nya liv". men jag måste ta tag i det nu.
fick lite ny musik igår med, äntligen. kännde att det behövdes.
ska fortsätta städa nu, blir ju ganska stökigt  när man är många. men det är ju saker som man får stå ut med. vi hade ju kul iaf. sen ska jag plugga, blev inget igår. men jag hann inte då. hade fullt upp med att springa runt som en galning och plocka undan massa småsaker i halva huset.

känns lite tråkigt och jobbigt att det är söndag igen. snart måndag. men jag ska försöka vara positiv - gårdagen var rolig och det är ju nästan en dag kvar av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0