no more sorrow

idag känns allt lättare och jag är på mycket bättre humör. kanske för att vi slutade så tidigt, missade 2-bussen för att gympan drog över. surt. fotoade lite när jag kom hem, blev att gå upp i skogen. ville ha en bild över sturefors nu när det är höst och alla träd har så härlig färg. men det verkar inte som om barn leker lika mycket i skogen längre för det var helt igenväxt. men jag skulle ju såklart fram endå. fick massa grenar i håret och i ögonen. men det blev några helt okej bilder ändå, dock inte över sturefors.
har slappat massa framför tv:n så jag måste sätta mej och plugga nu, känns lite surt att sätta sig så sent. men jag får ju skylla mej själv. har bara biologi och lite so, så det borde inte ta så lång tid. vid 9 börjar ju desperate housewives igen så då måste det vara fördig pluggat. och så ska jag gärna hinna lite annat innan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0