twisted

har varit trött hela dagen eftersom jag inte fick sova mina 8 timmar. allt blir verkligen lättare om man får sova ordentligt. så ska försöka lägga mej tidigt ikväll.
känner mej fortfarande ganska stressad, tror att jag tänker för mycker ibland. jag kanske behöver tänka mer på mej själv. men just nu är det bara alla böcker som ligger och väntar i väskan på att öppnas.
strörre delen av kvällen kommer jag antagligen plugga. jag är inte bra på att plugga. har liksom ingen bra teknink. och jag kan inte planera heller. väntar så länge som möjligt innan jag tar tag i saker och ting. det behöver vi ändra på.

just nu vill jag bara ha helg och ta det lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0