19.23

okej, lite uppdatering nu då.

tisdag: blev lite sovmorgon (en halvtimme) eftersom klassen skulle på bio. åkte med sara-stenis-granne in till stan. kom in ganska tidigt, köpte varm choklad och satte mej på en bänk på stora torget. ganska bra start. efter ca 40 minuter gick vi mot SF. filmen vi såg var patrik 1,5. den var ganska bra, men hade förväntat mej mer eftersom sara-stenis-granne sa att den var jätte bra. 
efter kanske halva filmen börjar jag må illa. och det går itne över. äter lite och vilar, men det går inte över. jag åker hem, sover i några timmar och äter lite till. går fortfarande inte över.

onsdag: mådde fortfarande lite illa när jag vaknade men kunde inte stanna hemma, skulle missa för mycket. (hade soprov, musiken, biologin som jag missade förra veckan och så fick vi reda på ett fysikprov.) efter ett par lektioner mår jag bättre. lite konstigt, men skönt att jag mår bra nu. har verkligen ingen lust att bli sjuk.

efter skolan hjälpte jag mickisen med massvis med läxor, ganska kul faktiskt. vilken pluggis jag är.
iallafall, nu ska jag prova ett par skinnställ och packa inför helgen. ikväll är det grey´s anatomy.

Kommentarer
Postat av: jojjo

fubbis att du fick mvg ! jag vill också haa

2009-04-29 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0