körsbärsblommor

usch vilken dag. jag är helt slut.
först skola - 6 lektioner och jag slutar 15.30. jag var nog ganska slut redan då, men hade bestämt att jag och jojjo skulle träna. så det blev en sväng ner till gymet. gick inte alls bra för mej, så får köra på onsdag igen. åkte med en sjukt varm buss hem, självklart fick jag sitta på sol-sidan. varmt varmt. nu var jag riktigt trött. när jag äntligen kom hem åt jag lite och hjälpte mamma med tvätten. sen traskade jag och mamma upp i skogen. resultatet blev bilder på körsbärsblommor. nu sätter jag igång att gräva upp framsidan. vi håller på att göra om och ska ta bort allt gräs. pengar tänker Isabell och gräver glatt.
som sagt, nu är jag trött. men jag får sova lite längre imorron. klassen ska på bio.






Kommentarer
Postat av: Anonym

fuskigt att ni får gå men inte vi :O

2009-04-28 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0