min nedräkning börjar nu

det blev ett litet uppehåll i ett par dagar.

jag har haft några dåliga dagar nu, det blir ju så ibland. tror jag är på väg uppåt igen. kent ska släppa ett nytt album, jag längtar såå, och idag har jag och mamma varit och shoppat. shopping hjälper mot det mesta, tro det eller ej. det blev ett par jeans, en skinnjacka och en rouge.

hade ett fysikprov i går, jag tror det gick ganska bra, och nationellt matteprov idag. det gick nog också ganska bra. känns bra att ha det avklarat, jag tror inte att det är så många nationella prov kvar. och det är inte så många skoldagar kvar tills sommarlovet heller. jag räknar ner.  
jag ska tydligen spela på skolavslutningen, fråga mej inte hur det gick till. får se hur det blir.


från kent.nu:

Just hemkomna från Berlin...

Session nr 1.

Vi har påbörjat inspelningarna av det som kommer att bli vårt åttonde album.
Under två extremt fokuserade veckor har ett stort antal sånger spelats in.
Låtarna är skrivna under hela förra året och fram till i början av April.
Det är självklart det bästa vi gjort.

Ännu vet vi inte exakt när det kan komma att släppas.
Om några dagar återupptar vi inspelningarna i Bunkern.

Vårt musikaliska år har börjat helt fantastiskt.
Ödmjuka hälsningar från Världens just nu Bästa Band.

Kommentarer
Postat av: anna

jag hoppas du tänkte på att rubriken citerar kent också :)

2009-04-23 @ 19:58:32
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0