vi drömmer

lördag: satt ute och solade i ett par timmar, inte så varmt men jag blev ju lite brun iallafall.
åkte in till nea och nea klockan 6. (träffade josef på bussen, hade inte träffat honom på ett tag.) vi fixa till oss och åt lite innnan vi drog oss mot alternativ. kul att träffa folket igen och mötet var bra.
jag, nea och nea gick hem till nea nr 1 och sov där. blev lite prat och alllmänt mys.

söndag: vaknade lite över 9, blev ganska förvånad över att jag vaknade så tidigt. men det gör ju inget. åt lite frukost och packade ihop mina saker innan jag tog bussen hem. alla tre hade saker som vi skulle göra. jag måste plugga och städa, precis som alltid. måste städa akvariet också.. får se hur mycket jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0