00.18

kvällen har spenderats med mickis. film + popcorn + massa ljus + osammanhängande prat = mys på hög nivå.

dagarna går alldeles för fort, nu är det bara 48 timmar kvar av sommarlovet. och sen börjar allt igen. det känns lite jobbigt, att sommaren är över, det kommer bli vinter, mörkt (det är ju hemskt, det börjar bli mörkt ute redan vid halv 10!) och kallt. men samtidigt är jag förväntansfull, jag vill få lite rutiner igen, träffa lite nya människor och allt det där. men vi får väl se hur det blir.

känner att jag beöver sova några timmar. håller på att vänja mej vid att gå upp tidigt, så imorron ringer klockan vid 8. usch usch. men jag vet inte om jag kommer kunna somna innan mamma och pappa är hemma, tycker verkligen inte om att vara hemma själv. men jag borde vänja mej vid det också.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0