15.43

idag är det första riktiga dagen på jullovet, eller vad man ska säga. första hela dagen kanske. iallafall är det skapligt kallt ute, ca -13 grader. så dom senaste dagarna har vi eldat hela tiden, men det är mysigt. och jag älskar att det är kallt, jag vet inte riktigt varför - det är ju lite jobbigt att gå ut eftersom man håller på att frysa ihjäl efter 20-30 minuter. men det är ände så härligt, det är ju så här det ska vara på vintern. kallt och snö. jag hoppas bara att snön ligger kvar över jul, så kan jag och syster åka pulka med små-kusinerna?

idag har jag inte gjort så mycket, var ute en sväng med kameran och jag konstaterade att det var kallt. jag hade i stortsett ingen känsel i varken ansiktet eller fingrarna, men att par bra bilder fick jag så det är värt det. det ända som fattas är en bättre kamera, men det kommer nog om ett tag.

ikväll ska vi till kusinerna i sturet, vi ska fira min farbror och faster som fyller år.





Kommentarer
Postat av: Hanna

fina bilder! :)

och jag vill också att det ska vara såhär över jul - kallt och snö ska det ju vara juh! helst hela lovet ;)

2009-12-19 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0