Fem steg bakåt, två steg fram

nationellt prov i svenska stod först på schemat idag. var riktigt nervös, men det gick ganska bra när man kom igång. svarade på alla frågor förutom en som jag inte fattade. så jag tror jag får ett skapligt resultat iallafall.
på spanskan har vi kollat på en jätte konstig film dom senaste gångerna, idag var den äntligen slut. nu ska vi kolla på en till film och kanske en till efter det. vi kollar bara på film just nu. men det gör inte mej något. tvärtom.

hade bokat tid hos svy idag. är ganska säker på att jag ska söka natur miljö på katedral som första, andra blir nog natur miljö på berzan och tredje natur på björkö. fick ut ganska mycket av den halvtimme vi pratade, så det är nog dags att välja snart.

ska plugga lite matte en stund nu. önska mej lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0