fredag den 13

jag och Linda skulle ju ha tränat idag, det blev inte så. här har ni förklaringen:

jag kommer på att jag inte har några skor med mej, ringer hem och får reda på att syster precis ska in till stan så hon kan ta med sig dom. så jag och Linda åker in till stan för att hämta mina skor. efter det går vi mot resecentrum för att ta bussen till tannefors när Linda kommer på att hon inte har några byxor med sig. men hon behöver ändå ett par nya så vi går up till team sportia, som såklart har stängt. Linda säger att hon kan följa med ändå så nu går vi mot resecentrum igen. när vi kommer fram ser vi att det är ½ timme kvar till bussen går. vi orkar inte vänta och går in till stan igen, sen tar jag bussen hem.
det var värre än det låter.

idag fyller kusinen 17 så jag och syster ska bort och fira ikväll. det ska bli kul, var ett tag sen jag träffade honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0