we are the damaged ones

första idag var matte prov, gick jätte bra. 20/20. yääy.  jag kanske klarar av natur. hade tänkt att jag skulle välja i helgen, annars kommer jag göra det i sista minuten som jag gör med allt annat. men jag tycker faktiskt att jag har blivit bättre på att planera.

har nationellt prov i svenska imorron igen. den här gången ska vi skriva, i tre timmar. tror jag hörde att man minst ska ha skrivit 2 A4. får se hur det ågr, vi får ju ha med oss något att äta iallafall. jag kommer vara en av dom få som inte har med mej godis. jag kör på vatten och frukt.
 just nu är jag inte så nervös, men jag tror att jag hinner bli det.

ska slappa ikväll, tycker jag är värd det.


bild från januari 2007

Kommentarer
Postat av: Klara Roos

svar: ja, gör det :D himla snyggt. finns ett par med fickor/dragkedja (legginges) på vero moda som min kompis har, jättefina är dom :)

2009-02-05 @ 19:05:40
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0