ekängen

dagen böjrade ju bra, vaknade 11.05 när jag skulle gått upp 08.45. skulle med en buss som gick 11.10 eller nått. yäy. tror ni jag hann med? nej. åkte med syster  in till stan och sen tog jag bussen ut till ekängen och nea. åkte skridskor på roxen, har inte åkt skridskor på jag vet inte hur länge. det såg nog ganska roligt ut, men jag känner ju inga därute så det gör ju inget. haha. efter ett tag gick det lite bättre, och jag hoppas att det inte såg lika fult ut. ramlade bara en gång, känner mej duktig. det blåste ganska mycket så det blev ganska kallt efter en stund, tur att man hade mössa iaf.
när vi kom hem till nea igen satte vi på en film och jag åt massvis med popcorn. det är fint.

nu snöar det massa ute, mys i massor. var inte lika mysigt när man stod och väntade på bussen, men det är sånt man får ta ibland.
jag är glad idag, tack vare nea. hon får mej alltid på bra humör.

Kommentarer
Postat av: Sara (pa andra sidan jorden)

Jag tror inte du har akt skridskor sen jag fastna med kaften pa ett hockeymal i rinken va? ;p

2009-01-07 @ 07:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0