jag räknar tre, fyra, fem




den är torsdagen har varit lång. för lång.
slutade vid havl 4, åkte in till stan för jag hade en tid hos optikern vid halv 5. blen en liten sväng på stan innan jag gick dit, hittade några snygga t-shirtar. (jag älskar t-shirtar) köpte den i mitten, får se om jag köper någon av dom andra också.
jag och pappa åkte förbi friskis och svettis och köpte träningskort till mej. vet inte om jag ska gå ner till gymmet imorron eller inte, Linda ska inte träna och jag har ingen lust att gå ner själv. har en känsla av att jag inte kommer träna. men man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: jojjo

oooh nu äre bara jag kvar ;P sen kör vi stenhårt!

2009-01-30 @ 16:27:54
URL: http://johannaskyttt.blogg.se/
Postat av: Josef

Jaså, du har också skaffat gymkort nu, välkommen till klubben:)

2009-01-31 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0