när det blåser på månen

fredag och jag är på riktigt bra humör. bara tre lektioner och vi fick reda på att vi antagligen kommer sluta 10.20 nästa fredag. yees.

efter skolan gick jag och linda ner till friskis och svettis, var inne på gymmet för första gången. känns riktigt bra, ska träna där varje fredag hade jag tänkt mej. kanske ska gå på ett pass på måndagar också, men vi börjar lite lugnt så får vi se hur det blir sen.
det var skönt att det inte var så många inne på gymmet. vi provade på dom flesta maskinerna och jag har hittat ett par som känns bra.

efter att vi hade tränat skulle jag in till stan en snabbis. det var ganska lång tid kvar till bussen gick, så vi bestämde att gå in. så istället för att sitta och frysa medans vi vänta på bussen fick vi en trevlig promenad genom stan. det blåste ganska mycket, men vi höll humöret uppe ändå.
gick in på åhlens och köpte lite smått. tog bussen hem och nu sitter jag här. ska strax in till teensnet, va ett par veckor sen jag träffade alla så det ska blir riktigt roligt.
ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0