skolstart

första dagen i skolan efter lovet, det var inte så hemskt som jag hade väntat mej. trodde att det skulle vara mycket värre att gå upp på morgonen, att vänta på bussen och att gå på alla lektioner. men det gick faktiskt. bussen var överfull, men jag satt nu ner. roligt att träffa folket igen, som alltid. lite jobbigt att man börjar med en så lång dag (gick till halv 4, jag är slappis och fick sluta tidigare), men det är snart helg igen. något som jag inte tycker om är att när man har gått på 2-3 lektioner känns det som om det var jätte länge sen det var lov. man är redan så inne i vardagen igen. usch.
iaf, när jag kom hem blev det top model och glass med oboy, standard. nu, dom senaste timmarna har jag försökt att vara dutkig och resa lite på mitt rum. det har gått ganska okej, men det går alltid bättre när mamma eller syster är hemma.

Kommentarer
Postat av: emelie

hur mår mina firrar då? ;P

2009-01-09 @ 17:28:57
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0