11.54

imorron är det bjärka! jag är så pepp, det ska bli så roligt att träffa alla igen (har inte sett dom flesta sen början av sommarlovet). det kommer bli underbart, det blir det alltid. och sen är det ju frizon, hoppas på att det kommer bli lika bra. just nu hoppar jag av glädje.

lyckade dagar med Ida också, va ett bra tag sen jag träffade henne också. (vad har jag gjort hela sommaren egentilgen?) gosade lite med mini-ormen, som bajsade på mej, mys med hästarna och massa prat och kortspel med underbara Ida.
och så har jag sovit ensam hemma för första gången i natt. och det gick faktiskt riktigt bra, annar brukar jag hata att vara  hemma själv. men som sagt, jag överlevde. livet leker helt enkelt.

idag hittar jag nog inte på så mycket, ska tvätta och packa inför bjärka. och så borde jag städa lite också.
och jag ska lägga in mer bilder innan jag åker, jag lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0