20.53

det här har varit den perfekta sommardagen. bara lite för varmt, men jag ska inte klaga.
på morgonen åkte jag och mamma in och klippte oss (det blev bara topparna för min del, hade tänkt att det skulle få en chans att växa ut) och självklart blev det glass.
lite senare bar det av till Bjärka för att sola och bada, träffade lite folk som man inte sett på ett tag. kul.
den här veckan är det ett läger för handikappade personer på Bjärka, och endel var ju såklart vid badet. jag ligger och läser i en tidning och rätt som det är lägger sig en förståndshandikappad kille och börjar titta i min tidning tillsammans med mej. visst blev jag ganksa förvånad, men är inte det härligt? att bara kunna gå fram till någon. jag hade aldrig sett honom förut, men han ville kolla i min tidning och då gjorde han det - och han skämdes ju inte. jag tror att man kan lära mycket att förståndshandikappade personer, jag tror att dom ser världen på ett annat sett än vad vi gör.

jag har åkt på nya mc:n för första gången och nu ska det bli film och popcorn. perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0