med fläckar är jag född

blev en lång, men mycket rolig dag igår också.
skola först då, har ju bara tre lektioner på fredagar så jag slutade vid 12. som alltid. gick ner till friskis, var jätte snöig när jag kom fram. haha. tränade på gymet i en timme, sen bar det av till stan. träffade nea. vi gick runt där i några timmar, hittade ett par t.-shirtar. (dock inte den på bilden) hann vara hemma i en timme innan det var dags att ta bussen till stan igen. det var ett stort möte i ryttargårdskyrkan, ganska perfekt avslutning på dagen.

trodde jag skulle vara ganska död idag, men är skapligt pigg. skulle på födelsedagsparty ikväll, blev inställt. får se vad jag hittar på istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0