Addicted

jag gjorde ett hemskt konstaterande igår: jag har haft huvudvärk i ett par dagar.. så jag tänkte på om jag hade gjort något som jag inte brukar göra (till exempel sitta mer framför tv/dator) och jag kom fram till att jag inte hade stoppat i mej lika mycket glass som jag braukar. så jag tog en skål med galss, och gissa vad - huvudvärken går över! jag är beroende av glass! kanske dags att göra någonting åt det?

så, första skoldagen efter mini-lovet. seg, som alltid. men man kom ju igång ganska bra med nationellt matteprov i ett par timmar dirket på morgonen. yes. annars fick jag tillbaka ett soprov, brukar ligga på G+ - VG+. jag fick MVG.
känner att det här är min dag, hoppas att det håller i sig. ska till stallet ikväll, var två veckor sen jag var där sist. kanske lite träningsvärk imorron?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: haha, Tack =D

2009-05-05 @ 20:05:49
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0