tjuvlyssnat.se

från tjuvlyssnat.se:

En ung tjej står i kassan när en man kommer in och beställer en macka. Tjejen bär en ring på sitt högra ringfinger som mannen lägger märke till.
Mannen (med bred jamaicansk dialekt): Are you gift?
Tjejen: What?
Mannen: Are you gift?
Tjejen: What?
Mannen: Gift! Gift! (pekar på ringfingret)
Tjejen: Oh, married? No, no, I'm not married.
Mannen: Then sister take it off. You confuse a man.



Det är premiärdag, butiken är proppfull och personalen är överhopad med frågor. En manlig expedit ~20 pratar med en äldre dam om väggfästen.
Expediten: Om du inte hänger den riktigt, riktigt, riktigt, riktigt rakt så blir den sned.



En tjej och en kille ~30 är på väg hem efter en kväll på stan. De sitter nära varandra och gullar. Killen börjar sniffa lite på sin skjorta.
Killen: Asså, min skjorta luktar konstigt.
Tjejen böjer sig fram och luktar hon med.
Tjejen: Jag känner inget…
Killen: Men du är ju aktiv rökare. Jag skulle kunna bajsa på mig utan att du kände nåt!




Under gudstjänsten pratar prästen om hur Jesus uppstod ur graven. En liten pojke ~6 skriker förfärat ut.
Pojken: Så Jesus är en Zombie?!



En tjej står i kassan då en man kommer in i butiken och går fram till disken.
Mannen: Hej. Glenn.
Kassatjejen (sträcker fram handen): Hejsan. Maria.
Mannen tittar förvirrat på tjejen.
Mannen: Eh ja… Hej. Ett paket Glenn, tack.
Kassatjejen (rodnar): Oj visst, självklart.

Bussen åker förbi Willy:s medan två pojkar ~10 sitter och pratar.
Pojke 1 (på skånska): Där brukar jag och mina föräldrar handla.
Pojke 2 (på stockholmska): Vi äter inte skräpmat i vår familj.



En mamma och tre barn: tjej ~18, pojke ~4 och en tjej ~3 står vid hållplatsen. De yngsta leker och viftar med sina ballonger från McDonald's.
Mamman: Nej gör inte så där, de kommer sprängas!
Barnen nonchalerar henne och fortsätter.
Tjejen (~18): Om ni fortsätter att vifta kommer ballongerna sprängas!
Pojken: Ja och då dör alla!
Pojken börjar skrika och springa omkring och vifta ännu intensivare med sin ballong.

Två killar tillika fordonselever ~17 står och pratar.
Kille 1: Vet du vad det är för skillnad mellan HV71 och HIV?
Kille 2: Nej.
Kille 1: HIV utvecklas.
Kille 2 (skrattar): Säg den igen.
Kille 1: Vet du vad det är för skillnad mellan HV71 och HIV?
Kille 2 skrattar igen.

Ett gäng emokids ~14 bråkar utanför Willy's.
Tjej: Men du besökte ju inte ens mig när jag var på psyket!
Kille: Men jag gör det nästa gång!

Kommentarer
Postat av: jojjo

haha aa därför alla poliser va där :O haha nej men va det kul? :D

2009-05-04 @ 20:14:15
URL: http://http:
Postat av: h

älskar dn sidan :p

2009-05-07 @ 15:34:59
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0