21.58

måndag och det har gått ganska bra, jag trodde min hjärna skulle vara död vid det här laget. men det är den inte! surprise!
idag har vi haft bildprov och engelska seminarium, så jag har fått ett par saker avklarade. nästa är på onsdag, matteprov och svenska redovisning. vi får ta det en dag i taget.

det som håller mej uppe (tror jag iallfall) är den underbara filmen twilight. jag har sett den fyra gånger under fyra dagar. hahah, jag känner att det är lite nörd-varning, men jag orkar inte bry mej. och egentligen är den inte skit bra, men jag tycker om den ändå. och precis som dom flesta tjejerna håller jag ju med om att Robert Pattinson är sjukt snygg, det gör ju nästan hela filmen.

nu ska jag inte sitta här och skriva om hur underbar twilight är, utan jag ska gå upp och lägga mej. godnatt.
(jag tror tyvärr inte att jag hinner se twilight imorron. stackars mej.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0