12.32

känner att bloggen får lida lite, facebook kommer före.
i torsdags hade jag studiedag. riktigt skönt. gjorde ingenting, plugga lite och sov på köksgolvet.
fredagen var ganska lång, gick till halv 4. fick vänta ett bra tag på bussen så jag kom hem kanske efter 1 och 20 min efter atr jag hade slutat. men kvällen blev riktifr rolig, satt och skrattade oavbrutet med linnéa ett tag. va kanske var lite trötta.

idag har det varit städardag i området, och vi skulle ordna fika. så jag gick upp lite i 9 (tidigt) för att hjälpa till lite. jag måste erkänna att jag är lite seg av att gå upp så tidigt. lördagar är numera min sova-hur-länge-jag-vill-dag. hoppas jag piggnar till fram mot kvällen, jag ska till tellebo och fira emilia som fyllde 18 i söndags. antagligen blir det inte så sent, för imorron ska jag och päronen ner till jönköping och älskade syster. saknar henne sjukt mycket just nu. sitter och lyssnar på underbara Håkan och känner mej allmänt depp. men måste rycka upp mej nu. 
kom igen bellis, vad skulle du annars göra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0