16.53

igår kväll va den härligaste kvällen på länge. jag var jätte trött så jag förtjänade en lång och varm dusch, efter det var det grey´s anatomy. nu kommer det bästa av allt: efter grey´s kollade jag runt på alla kanaler och vad hittar jag? jo, en konsert med den bästa av dom bästa: Håkan Hellström. det var bara ljud, men det gjorde det nästan bättre. jag låg i sängen och halvsov medans jag lyssnade på en underbar konsert med håkan. inte helt fel.

idag träffade jag Linnéa Tellebo på stan. vi har gått runt i butiker och pratat. och jag har köpt min nyårs-klänning. observera ordet klänning. men ärligt talat känns det riktigt bra, och jag är ju ute i god tid. nu ska jag bara hitta dom perekta skorna att ha till, tror jag ska kolla igenom alla skor ikväll.
jag är så pepp på unite!

mina "pepp-datum":
winnerbäck 9 dec
unite ?dec-1 jan
kent 10 mar
kent 20 mar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0