19.46

skapligt seg söndag. har städat och nu försöker jag plugga.. jag känner mej lite okoncentrerad, vill mycket häldre sitta och vara lite social vid datorn, eller tom gå ut en sväng. jag gör nästan vad som helst för att slippa plugga.
och jag fick precis ett mindre problem. jag vet inte vart jag ska på lördag, det är både alternativ och fadderfest. det lutar nog åt fadderfesten, men beslutsångest som bara den. men jag har några dagar på mej innan jag behöver bestämma mej.
imorron släpps biljetterna till kent! och jag är så sjukt pepp! jag blir på bättre humör bara att tänka på att jag kommer vara på ett par underbara konserter i mars. det är ju ett tag kvar, men då hinner man ju njuta längre. och det blir ju winnerbäck med. och det är ju inte allt för långt kvar. åhh! jag är så pepp! det kommer bli så sjukt bra! så perfekt! jag sitter här och hoppar av glädje, jag förstår inte att jag kan bli så glad. varje gång. men jag får väl någon slagt kick, underbart är det iallafall. jag tycker verkligen synd om alla som aldrig varit på en riktigt bra konsert. seriöst.

åter till plugg. snart.

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du ska på fadderfest bellson :D

2009-10-11 @ 22:36:50
URL: http://sarastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0