19.19

idag var jag i kyrkan på förmiddagen, det var ett tag sen. men mötet var jättebra och anledningen till att jag gick dit var att Jerker skulle döpa sig. stackarn hade feber, men det gick ju ändå.
efter det åkte jag hem till nattis, mamma och pappa kom också. åt mat och fikade. mycket trevligt. anledningen till att vi var där var att Jennifer, nattis syster, ska flytta till england. blev att säga hejdå, man vet ju inte när man ses igen. men hon kommer säkert få det jättebra, bara en timme från london låter inte helt fel i mina öron.

nu ska jag sätta igång och städa (eftersom jag inte gjorde det igår, som jag hade planerat. jag är så sämst.) och plugga. sen väntar en till vecka i skolan. långa dagar.

jag saknar min kamera nu, har inte tagit mej tid att fota på ett tag. jag saknar min syster. vet inte när jag ser henne nästa gång. kanske höstlovet.

det går över, det går över, det går aldrig över - kent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0