21.18

lång skoldag idag. eller den är inte så lång, går till 16.00, men det kändes som om lektionerna aldrig tog slut. riktigt segt.
annars har jag och jojjo varit duktiga och tränat, ska verkligen försöka komma igång nu. (lovar att det kommer låta så här dom närmaste veckorna) jag kommer att ha härlig träningsvärk imorron när vi ska ut och cykla med klassen. vi ska kolla på olika jordlager och så. låter det kul? nej. men det ska ju bli fint väder iallafall. tänk positivt, tänk positivt.
jag har pluggat lite inför fysikprovet som vi har på måndag. jag har aldrig att jag har pluggat så här lång tid innan ett prov förut, men eftersom jag kommer ha fullt upp i helgen var jag tvungen att planera lite. och än så länge följer jag planeringen ganska bra.
duschen nästa, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0