brist på rubriker

jag har varit hemma ett par dagar nu på grund av förkylning, och det här är verkligen inte roligt. jag har missat jätte mycket och jag känner mej så dålig rent ut sagt. jag brukar inte vara sjuk så här mycket och jag tror att det kan bero på framförallt två saker: ett jag var nyss sjuk och då är det lättare att bli sjuk igen. två: det har varit mycket både i skolan och utanför, om man är stressad blir man också lättare sjuk.

ett av problemen jag har är att jag ska ju åka till vemdalen på lördag, och jag är sjuk. jag hoppas verkligen jag hinner bli frisk, men det känns ju lite dumt att åka upp till fjällen när jag har varit hemma från skolan i två dagar nu.

och så hade jag tänkt att jag skulle göra något vettigt med tiden nu när jag är hemma, som att plugga till exempel. så nu satte jag mej med hållbar utvecklings-grupparbetet och känner att jag inte kommer någonstans. jag har inte varit så engagerad i det här grupparbetet och känner mej verkligen som tjedje hjulet. ingen rolig känsla. 

det här blev ett klaga-och-skriva-av-sig-inlägg. men det behövs ibland.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0