I've got you on my mind again

de två senaste dagarna har gått fort, det har varit plugg och fördelsedagsfirande. min kusin har fyllt 18. och jag måste erkänna att det känns lite konstigt, för han är bara ett år äldre än mej och jag har alltid på något sett oss som mer eller mindre jämgamla. och nu är han 18. det betyder att jag också kommer vara 18 (om lite mer än ett år). om man är 18 är man vuxen, iallfall myndig, och jag känner att jag inte är i närheten av att bli vuxen. det går liksom inte ihop. jag är fortfarande liten.

igår var det alternativ och det var riktigt roligt att träffa alla igen, det var ju två veckor sen sist. och det är ju en evighet.
jag hade varit lite kreativ och slagit i gelehjärtan och gav till vänner. och det uppskattades. lite synd att de inte räckte till alla, men jag dom vet att jag tycker om dom även fast dom inte fick gelehjärtan.

idag blir det en lång och tråkig pluggisdag. jag ska försöka skriva klart, iallafall nästan, mitt samhällsarbete och sen var det ju engelska också. det kan bli lite svårt att hinna med allt men jag ska göra mitt bästa. det är ju bara en vecka kvar till lov och vemdalen!

och jag antar att min farmor har hittat hit, så hej framor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0