natti natti

tisdagar är jobbiga. låga, tråkiga. men idag har det faktiskt gått helt okej. vi hade två lektioner och sen ett hål mellan 10.20 och 13.45. härliga timmar det där. så istället för att sitta och göra ngt vettigt, som att plugga till något av de två prov vi har senare i veckan, går jag och Emelie på stan och shoppar på rean. jag hittade en t-shirt och ett par jeans för 150kr, jag älskar att handla på rean! det gör ju att man får pengar över till annat, eller lite mer.

efter hålet hade vi två lektioner till innan vi slutade vid 16.30. pappa kom och hämtade mej, precis som varje tisdag innan vi åkte till stallet. och jag kommer ha träningsvärk imorron.

nu ska jag hoppa in i duschen innan jag sätter mej och pluggar en stund. godnatt folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0