nya tider

jag har haft några underbara dagar på unite i jkpg, vissa saker bättre än andra. bra möten (frank frågar gillars mycket), underbara människor, dock fungerade inte allt lika bra praktiskt. men det är ju alltid det roliga stunderna man kommer ihåg, så jag antar att jag kommer ha glömt att skolan där vi sov var vattenskadad och hade runt tio fungerande toaletter på över 400 tjejer. hahah.
just nu kan jag bara säga att jag längtar tillbaka, eller till sommaren med nyhem, bjärka och frizon. det kommer bli perfekt.

annars är jag ganska trött nu, även fast jag var en av få som sov några timmar alls i natt. jag tror att jag kommer sova gott.

och eftersom det är nytt år, nytt årtionde till och med, tycker jag det var dags för en liten förändring här. jag ska börja skriva ordentliga rubriker, vi kan kalla det nyårslöfte. eller nått.

nu ska jag nog börja fundera på att hjälpa syster att packa upp lite, snart. (jag stannade kvar i jkpg och pappa kom ner hit för att hjälpa syster att flytta)
godnatt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0