sammanfattning

har haft en riktigt seg dag idag också, men jag tror att jag behöver det. jag kommer igen imorron.

eftersom jag inte har något bättre för mej just nu tänkte jag att jag ska försöka berätta lite mer om min vistelse i jkpg och unite.
 
29 dec: okej, bussen gick halv 5 från stan och vi var framme i jkpg runt halv 7. vi gick till skolan där vi skulle sova och fixade lite, vi fick reda på att det bara fanns 5 fungerande toaletter (vi gick runt själva lite senare och hittade 7 toaletter till). på kvällen var det möte och lite happenings efter det. det var en kille som spelade gittar/piano och sjöng, det var seriöst den bästa stunden på hela dagen! helt underbart!

30 dec: vi gick upp på morgonen för att hinna duscha innan frukosten, men det blev lite stressigt ändå. efter frukosten var det möte (det var tre stora möten varje dag) och efter det var det dags för lunch som man får fixa som man vill. jag, nea, nea och habel gick till subway och åt där efter mycker om och men. dags för möte igen, och sen träffade jag syster en stund.
kvällen spenderades på stan, jag och emilia gick och kollade på dolce and gabanna kläder och sen blev det mat på donken. härlig blandning. 

31 dec: vi sov länge, frukost, möte, lunch på godaste thai-stället med folk, möte igen och sen var det fotboll som gällde. (obs, vi tittade på.) nu blev det stress stress stress. vi har 1 ½ h att göra oss klara till nyårskvällen, det visar sig senare att vi har 1 h. och jag var inte klar på långe vägar när 50 minuter hade gått. efter en lång stund på många olika toaletter blev jag tillslut klar. 
kvällen var lite seg i början, inte alls som jag hade tänkt mej. men efter ett tag blev det mycket bättre och jag säger bara dans dans dans. folket hade tänkt att stanna uppe hela natten, men jag var inte så pepp på det. snälla som dom är fick jag gå och lägga mej vid 04.55.

1 jan: efter 4 h sömn kommer nea och väcker mej, går upp och fixar till mej så gott det går innan frukosten och mötet. vi packar ihop våra saker och vid halv 3 åker mina kära vänner upp till lkpg igen medan jag står kvar där alldeles ensam. efter 15-20 minuter kommer pappa och syster och vi går och äter. resten av dagen och kvällen gick åt till att flytta saker. 


okej, det blev långt, och jag har inte lagt in bilderna än. men dom kommer. snart.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0