glass i stora lass

jag är mer peppad än någonsin på att tatuera mej nu, jag satt med syster yster i 3-4 timmar medan hon gjorde sin andra. riktigt snyggt blev det och jag kan inte beskriva hur mycket längtar tills det är min tur!

förutom att spendera några timmar i en tatueringsstudio har familjen nilsson tagit en tripp till söderköping och smultronstället. det är ju någonting som man helt enkelt måste göra minst en gång varje sommar, det finns inga ursäkter.
för min del blev det en glass med 7 kulor + mjukglass. och jag måste säga att jag överträffade mej själv, jag åt upp allting och mådde inte dåligt efteråt. resten av familjen åt glassar med ca 3-4 kulor och var väldigt nöjda, mints sagt, efter det. men det konstigaste av allt är att jag, 4 timmar efter att vi gått från smultronstället, är sugen på glass.. ingen kommentar helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Bara...ett...år...kvar...syrran... Det kommer bli farligt när du fyller 18. Du kommer ha sån abstinens att du inte kommer göra något annat än att tatuera dig ;)

2010-07-16 @ 12:50:26
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0