i´m home, but not for long

gott folk, jag är hemma!

dom här dagarna har varit riktigt roliga. vädret har varit skit rent ut sagt, men samtidigt har regnet höjt mysfaktorn till max. lite smatter på taket skadar inte när man sitter 11 pers runt ett ljus, dricker te och någon spelar lite på en gitarr. 
vi har kommit varndra mycket närmare eftersom vi har varit tillsammans större delen av tiden. om det hade varit sol hade det antagligen varit mycket mer uppdelat, några har legat ute på bryggan, någon i hängmattan och så vidare. så jag är inte ledsen över att det regnade, det enda negativa med regn och sämre ljus är att jag inte fotade lika mycket som jag skulle gjort annars. jag har inte ens alla som var där på bild. det känns lite fail eftersom jag brukar knäppa 500 bilder på 2 minuter i vanliga fall..
sammanfattningsvis, värd helg. riktigt värd.

imorron följer jag med syster ner till jkpg, stannar till onsdag. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0