update

sminkning på make up store stod på schemat igår. det var riktigt roligt, men jag skulle aldrig sminka mig själv på det sättet. (så jag tog bort det och sminkade om mig innan släkten kom för att fira mammas födelsedag.) jag hade concealer, foundation, transparant puder, vanligt puder, sol puder, rouge, tre ögonskuggor, två ögonpennor, läppstift... jaa, ni fattar. det bästa av allt var ju att jag fick produkter för 495 kr, så jag tog concealer, ögonskugga och en pensel.

på kvällen kom mormor, morfar, moster och kusin hit. det blev mat, fika och en hel del skratt. jag smet iväg en liten stund för att gå på promenad med madde som jag inte hade träffat på evigehter. lite foton blev det, men ingen av oss var på topp.


släkten är kvar en stund idag också, så om det blir lite varmare och solen kommer fram har jag lovat kusinen att vi ska gå ner och bada.. jag kan inte säga att jag är jätte pepp, men jag har ju lovat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0