kisade mot kameran och log

om ca 30 minuter kommer mamma och pappa hem igen, så jag har plockat och piffat så att det inte ser allt för hemskt ut när de kommer. nej, så stökigt har jag faktiskt inte haft det. tro det eller ej, men jag har hållt ordning hela tiden.
iallafall hoppas jag på att vi åker ner till svartö om vädret håller i sig, det är ju inte så roligt att trängas med alla linköpingsbor nere vid badet i det härliga stångåvattnet, så egen brygga och saltvatten - ja tack!

idag blev det ännu en frukost på trappan i solen, det kan ju inte bli en mycket bättre start på dagen. senare gick jag till madde och tillsist, efter att jag hade väntat i 30-40 minuter på att hon skulle hitta bra kläder och en bikini, gick vi vretarundan. varmt varmt varmt, det slutade med att jag gick i bikiniöverdel och shorts, och allra sist blev det ett dopp vid prästgårn. prat, skoskav och huden blev lite brunare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0