oh happy day

jag kan inte säga annat än att hela dagen igår var lyckad!

första lektionen var matte och jag förstod, vilket inte är självklart nu mera. så det var en skön start. vi fick även reda på kemiproven som vi skrev i tisdags. och jag blev mycket nöjd med resultatet eftersom jag tyckte att provet var så pass svårt!

nästa lektion var idrott, så klassen gick ner till ishallen. och jag lärde mej nästan att åka baklänges! det är stort, jag kan ju knappt åka framåt!

prov nästa, och det var skapligt enkelt (bara för det kommer jag få dåligt resultat) och medan vi väntade på sista lektionen var vi lite busiga och klämde fast en vattenballong i en klasskompis skåp så att den föll och landade i golvet när han öppnade skåpet. kul kul. 

på kvällen åkte jag in till club och hade en riktigt mysig kväll. promenad genom sturefors säger man aldig nej till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0