Timo Räisänen

gårdagen började inte så bra, jag försov mej. men som tur var kom mamma och väckte mej, så jag hann med bussen.
skoldagen bestod av en sak: tre timmars långt fysikprov i aulan. och det känndes som om det gick bra! första fysikprovet som inte känndes som skit när jag gick därifrån. underbart!

efter skolan gick jag bort till friskis och svettis för fösrta gången på evigheter, och det var tungt. och svettigt. men nu ska jag komma igång igen, man mår ju så mykcket bättre då även fast det är tungt i början.

kvällen började på skivlagret där Timo Räisänen spelade och signerade. så jag köpte min första skiva med honom och fick den signerad. inte helt fel. därefter bar det av till club.
värd kväll, men det var en trött Isabell som la sig i sängen framåt småtimmarna.

min helg kan sammanfattas så här: sova, äta, plugga.
jag kanske får fin fint besök ikväll också.






Kommentarer
Postat av: Emelie

FUUUSK!

2010-03-28 @ 14:55:57
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0