...

Eftersom jag är hemma tänkte jag att jag skulle ta tillfället i akt och skriva någonting ordentligt för en gångs skull. 

Idag är illamåendet nästan värre än igår. Men jag tycker det borde vända snart för jag har börjat med järntabletterna igen. Jag har inte ätit dom på länge så jag antar att det är därför jag mår illa. Rastlös är jag också, det är inte det att jag har brist på saker att göra, utan jag kan inte röra mej så mycket utan att det känns obehagligt. Plugga går en stund, sen flyter mattetalen ihop. Jag får ta lite i taget helt enkelt.

Mamma har målat köksbordet vitt (lukten från färgen får mej ju inte att må bättre precis, men fint blev det) och allting i köket börjar falla mer och mer på plats. Istort sett är det "bara" att byta fönster och tapetsera kvar, och det blir nog inte av fören det blir lite varmare.
Annars är det påskpyntat här, det står tuppar, hönor och kyckligar lite överallt och för första gången på länge har vi påskris! Enligt mamma kommer det ris vi har inte att stå så länge till, så jag fick övertala henne att köpa ett nytt för att jag har ju inte hunnit påskpyssla än. Och det måste jag få göra.




Kommentarer
Postat av: Vicky

Tihi vi överlevde den"jobbigaveckan" iallafall, GLADPÅSK :D !

2010-04-01 @ 20:07:58
URL: http://vickytickys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0