skolstart

så då va allt igång igen då. känns skönt på ett sätt och hemskt på många sätt. tror att ganska många känner så. faktiskt. iaf så fick jag ta mej upp klockan 6. känns ju underbart, men det gick faktiskt oväntat bra. dock är jag ganska trött nu. men jag va inte sen imorse. sensation. och alla sjuor är så söta. så nervösa. fast det va ju jag med första dagen på högstadiet. fick massa värdelösa papper i skolan. och en hemmuppgift. första läxan. känns ju bra. något positivt va ju att vi slutade vid 10. så då åkte jag in till stan och träffade nea efter ett tag. tror aldig att jag spenderat så lång tid i ett provrum idag. det kallas beslutsångest. men det blev iaf en jacka och en kofta. och vi hittade jätte söta gosedjur på åhlens.

kvällen kommer tillbringas framför tv:n eller uppe på rummet där jag ska försöka läsa lite till i flyga drake. har inte kommit så långt än. och jag har fått låna en harry potter bok av angelica med. bara sätta igång och läsa, eller hur?

dagen känns ganska lyckad trots skolstarten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0