julbakande

lång skoldag idag, men det är ju snart lov och vi har typ inga mer läxor så det går endå. jag är fortfarande på bra humör, wow.
sitter här och lyssnar på Håkan = Isabell blir på ännu bättre humör.
jag, linda och sara  satte igång och baka pepparkakor i massor efter skolan, fick nog i mej ganska mycket deg också. är liksom inte så hungrig. var ganska länge sen jag träffade dom utanför skolan. och som jag har sagt förut blir det alltid roligare när man inte planerar så mycket.
blir kanske lite sims spelande ikväll, har inget bättre för mej och det var ett tag sen nu. först - mat.

du har ett svart moln över dej

söta sara bakar


Kommentarer
Postat av: emelie

du måste fortfarande peppa för pepparkaksbak imorgon med mig. det finns maaaassor deg nu.

2008-12-12 @ 13:41:04
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0